יום שבת, 17 במרץ 2018

קאק

מכונית המאזדה של אורון עשתה את דרכה בעצלתיים ברחוב שקט בנאות אפקה. הוא נהג בה כבר 10 שנים ולא תיכנן להחליף אותה בקרוב. המאזדה היתה חסכונית, תכליתית, יודעת לתת עבודה - בדיוק כמוהו.


באמצע שנות ה90, בכיתה ח׳, הוא גילה איזה טריק עם שירות ״עקוב אחריי״ וגוביינא שנתן לו לגלוש שעות בחינם ולהוריד סרטונים של בחורות. חוץ מזה, הוא גם ממש אהב לשחק כדורסל. היו לו את הנתונים המתאימים: גובה, רפלקסים מהירים, סיבולת לב ריאה, וזוג ידיים ארוכות שישמשו אותו גם בהמשך חייו המבוגרים. פעם אחת הוא הסתבך עם איזה ערס בשם דדון. אבל גם אז, שיחה אחת עם אלכס וסמיון, שקיבלו ממנו ראשונים את העותק הפרוץ של סטריט פייטר 2, והכל נפתר.

הורים של אורון תמיד השוויצו בבן שלהם. אחרי הכל, כשאתה גר בקריית מוצקין, מספיק לדעת איך להפעיל משחקים ממסך DOS בשביל שיחשבו שאתה גאון. הוא לא היה גאון באמת. אם היו שואלים אותו במה הוא טוב, יתכן והיה עונה ״לסדר דברים״, אם היה מוכן לטרוח ללחוץ pause ולהפנות אליך את מבטו מהמסך. מצד שני, היה עדיף שהוא לא יהיה גאון באמת. גאונים מביאים להוריהם וחבריהם בעיקר סבל.

אחרי 4 שנים ביחידה טכנולוגית שמחליפה שם כל שנה, אורון יצא לעולם הגדול. עוד מגיל 18, היתה לו תוכנית ברורה לאחרי הצבא. קודם כל, הוא יתקבל למודיעין וכך יחסוך מעצמו את הסכנות שבחזית (אלכס עדין שומע צלצולים באוזניים, דדון פיתח ארוטומאניה לנערים ערבים, סמיון מת). אחרי שיסיים את השירות שלו, יהיו לו כבר מספיק קשרים בשביל לעבור לתל אביב. הוא לא תיכנן ללמוד או משהו כזה, השכלה אף פעם לא עניינה אותו מלבד בתור כלי, והוא ידע שבתחום שהוא מתכנן לעבוד בו, אין צורך בתואר.

מגיל צעיר, עוד כשראה את הסרט ״האקרים״ עם אנג׳לינה ג׳ולי, אורון חלם לעבוד במחשבים. הגיבורים בסרטים האלו תמיד הזכירו לו אותו, נככנסים לפעמים לצרות, אבל יודעים לצאת מהן, שועטים קדימה אל העולם, מונחי מטרה.

לקח לו זמן ליישב את הניגוד בין הסרטים הללו לאנשים שפגש בצבא. אמנם היו שם כמה ברנשים דומים לו, כמו עומר שהיה מארגן פלאש מובים באמצע הסנטר, או זוּל שהתפרנסה מבלוג שהכיל תמונות פרובוקטיביות שלה במדים. אבל רוב האנשים ביחידה היו סתם, בנים להורים עשירים או אשכנזים עם איוושה בלב.

מה שהכי הפתיע אותו היה שדווקא האנשים הכי מוכשרים ביחידה, כאלו שפיתחו תולעים מטאמורפיות בגיל 12, היו אידיוטים גמורים. תמיד סינג׳רו אותם לעשות את מה שאף אחד לא רצה, ובחיים לא הזמינו אותם לבירה בסוף היום. בזכותם הוא הגיע להחלטה החשובה בחייו: הוא יעבוד בתור מדביר מזיקים. כשהוא סיפר על זה לעומר, בזמן ששניהם היו שיכורים, עומר נקרע מצחוק. כשאורון סיפר לו כמה עולה לפנות יונה ממרפסת של עשיר מפונק ואיך אף פקיד מס לא יוכל לדעת לאן זרק אותה, עומר שתק והתחיל לחייך. אבל הרווח האמיתי בעיני אורון לא היה הכסף, אלא הזמן. הוא יוכל להחליט מתי הוא עובד ואיפה, מה שישאיר לו זמן למה שחשוב באמת, הסיבה שבגללה הוא עבר לתל אביב: כוס.

אורון לא הסתפק בילדות קרייתיות, הוא רצה יותר. גיקיות שמנמנות שרואות באפי, גבוליות ירוקות שיער שרוצות שיתעללו בהן, קורבנות גילוי עריות שמחפשות אבא, ילדות טובות שמתעקשות שזו הפעם האחרונה, קלאבריות בעקבים וסטרפלס שמסניפות קוק במאחורה של החתול והכלב, סבתות רוסיות שמתות ללמד ילד איך לעגוב - הוא תיכנן לעבור עליהן אחת אחת.

10 שנים ו-439 בחורות אחרי זה, אורון לא התחרט לרגע. למעשה, הוא רק גילה עוד ועוד סוגים של נשים וסקס, כאלו שאורון בן ה-20 לא יכל אפילו לדמיין. בחצי השנה האחרונה, אורון חקר טעם חדש של מיניות, בגידה.

הוא היה מוצא אותן בקופידון או באטרף, מסתתרות תחת פרופילים נטולי תמונה ושם משפחה. היתה לו כבר תמונה מוכנה מראש בשבילן, לבוש בחולצה צמודה שהדגישה את גופו הגדול אך נטול הכרס, מניח את ידיו השרירות והשזופות על מותניו, מבליט כאילו בטעות זיקפה מפוארת.

הוא נהג לתהות על הבעל שלהן. האם גם לו יש מאהבת? לא, הוא בטח אחד מהחנונים האלו מההייטק, כזה שעובד כל היום במשרד בזמן שאורון מזיין את אישתו. אורון אהב לדמיין אותו מנסה לדחוף את הזין, תוהה למה הוא לא מרגיש כלום, לא קולט שאורון כבר הרחיב אותה שעה לפני. הוא תמיד הלך רחוק יותר, מכריח אותן לספר לו על האיבר הקטן של הבעל, מזיין אותן בזמן שהן בטלפון איתו, גומר להן בפה ביום הנישואים. אבל היום, אורון עמד לשבור את השיא של עצמו. לראשונה בחייו, הוא עמד לזיין אישה מול בעלה.

כשהיא הציעה את זה הוא חשש. כבר יצא לו לשמוע על זוגות סוטים שמחפשים איזה גבר שיצטרף אליהם. בדרך כלל זה היה איזה מחויט שהבין פתאום שהוא בכלל היה הומו כל הזמן הזה וחיפש להכיר גברים דרך אישתו. היה לו חבר שנפל על כזה, ״זה בסדר שהוא יאונן, נכון?״, ״איכפת לך לתת לו למצוץ לך?״, לא תודה, אורון היה סטרייט מדי לחרא הזה. מה ששיכנע אותו היה התמונה שהיא שלחה, תמונה שהוא וידא אחר כך בפייסבוק, שלה עומדת לצד בעלה, זקן מקומט אשר חצי מפניו היה משותק. בנוסף, הוא גם היה נמוך ממנה בראש.

בעודו עומד אל מול שער הוילה, הידהדו בראשו מילותיה: ״אל תדאג, אתה יכול לעשות לי מה שאתה רוצה. הוא זקן אימפוטנט ונואש, ברור לו שאם הוא יגיד אפילו מילה, אני אלך״. לשבריר שניה אחת הוא ריחם על הזקן, אבל אז הדם ירד לזין.

לפני שהספיק לפתוח את דלת הכניסה, יצא ממנה ילד בלונדיני חייכן מלווה במטפלת פיליפינית. לילד היו פנים שיכלו להופיע על פרסומת לביצת קינדר. תמיד היה משהו שניקר את עיניו בכל הפאר הזה של. שיגע אותו לראות אנשים שנולדים לתוך כל זה ואף פעם לא מבינים במה זכו. הוא הכיר תל אביבים עם חברות קבועות, כאלו שבחיים לא יצאו לבר או מועדון, אלא העדיפו להסתגר בבית בסופי שבוע. אם הוא רק היה נולד לכל זה, מי יודע לאן הוא היה מגיע?

היא פתחה לו את הדלת. למרבה הפלא, היה לה גוף הרבה יותר טוב מאשר בתמונות ששלחה. הוא ראה אותו היטב דרך הבד הדקיק של שמלתה הכחלחלה. היו לה פנים רעות כאלו, כמו להיא ששיחקה את הנאצית באמריקה אקס. ״יהיה כיף לדפוק כמה סטירות לפרצוף הזה״, הוא חשב לעצמו.

אחרי שיחת נימוסין קצרה הם הלכו לחדר המיטות. היא מתקדמת באיטיות והוא נצמד אליה מאחור, מלטף את אחוריה עם איברו הזקור. רגע לאחר מכן היא כבר היתה ערומה על המיטה, והוא מעליה, מלקק פטמות וצוואר ומותניים, מעסה את הוגינה שלה באותם ידיים שרק לפני שעה פינו עכבר מת. ריח הזימה שלהם כיסה את העולם, מפנה ממוחו כל מחשבה מלבד לגעת, לכווצ׳ץ, למעוך, לתקוע, להכות, להשפיל, להחדיר, להחדיר, להחדיר! הוא עגב מעליה והחל בתנועות איטיות ועמוקות, לומד את הטריטוריה שכבש.

בדיוק כשהחל להרגיש בנוח, בעלה נכנס לחדר.

הזקן לבש חולצה מכופתרת ומכנסי אלגנט שחורים, מתאימים בדיוק למידות גופו הקטנות. פניו לא זזו כלל, ועיניו כמו בחנו את הנעשה מסביבו בסקרנות מדעית. אורון, שקיווה לראות מולו גבר בוכה ושבור, הופתע למראה הזקן. הוא הזכיר לו דייל תעופה ממורמר.

״למה עצרת? תמשיך״, תמר לחשה. אורון חשב שהיא צודקת, ובאמת עדיף להמשיך. אז מה אם הבעל לא מה שציפה לו, עדין יש פה כלבה מכורת זין שיודעת לכווץ בדיוק כמו שהוא אוהב. הוא חזר לתת בה, יותר ויותר מהר. תמר מצידה החלה לנענע את האגן בתנועות אלימות. הוא רצה להגיד לה שתרגיע טיפה, כדי שלא יגמור מהר מדי, אבל קול רובוטי שהגיח משום מקום קטע אותו.

תוריד_ת׳קונדום.

אורון הסתובב והביט שוב בזקן. בידו האחת הוא הצמיד מכשיר דיבור לגרון. בידו השניה אחז באקדח.

מבטו של אורון חזר אל תמר. היא הביטה בו, באותו מבט עמוק ורעב שהיה לה לפני רגע.

שמעת מה יהודה אמר, תוריד את הקונדום.

אורון הבין שהם רציניים. בלב ברירה יצא ממנה, מחליף כוס חם באוויר קר, שרק יתקרר עוד יותר כשיוריד מאיברו את שכבת המגן האחרונה. הוא רכן מעליה, עומד להכניס לתוכה את איברו החשוף, כפי שלא עשה כבר שנים.

אתם רציניים?

אבל במקום לענות לו, היא אחזה בישבנו ומשכה אותו בכוח לתוכה. מרוב פחד רק נעמד לו עוד יותר, ותוך כדי שהוא דופק אותה, משוח בנקטר שפתיה התחתונות, הוא החל לדמיין. אולי הם סתם סוטים? הוא חשב לעצמו. אבל מבט אחד בעיניה הקרירות, בבעל שלא זז, שינו את דעתו. אולי זה איזה עסק שלהם או משהו? הם מצלמים פורנו ככה? חוסכים עלויות? לא, זה לא הגיוני. אלא אם... מה אם זה משהו ממש מחתרתי, איזה סנאף או משהו. הוא דמיין את עצמו מחכה לרגע מפתיע, מסתובב ומסתער על הזקן, דופק לבחורה מרפק בבטן כשהיא מנסה לנשוך אותו. חבל שהוא לא היה גיבור בסרט פעולה, וכל התכנון הזה רק היתרגם לתנועות פמפום מהירות יותר.

אין_לך_מה_לדאוג. היא_נקיה. אנחנו_פשוט_צריכים_ממך_משהו.

אהההה, אההה, יהודה, אתה לא חייב להסביר לו.

נראה_לי_הוגן. תשמע. אני_כמו_שאתה_רואה_במצב_לא_משהו. ככה_זה. הדם_לא_מתערבב_מספיק.

מכונת הירייה שבאגן של אורון ירתה על אוטומט. הוא כבר לא נהנה, פשוט עשה מה שדורשים ממנו.

הרבה_מאיתנו_מזלזלים_בכאלה_כמוך. אבל_לדעתי_אתה_רק_תוצאה_של_הסביבה_שלך. מגיעה_לך_הזדמנות.

הוא רצה לצאת ממנה ולדפוק לזקן הזה אגרוף. מי הוא חושב שהוא, מדבר אליו ככה מלמעלה. למה הוא מזכיר לו את האמת ככה?

הבן_שלך_יקבל_הזדמנות.

עכשיו אורון הבין.

הגנים_שלך. החינוך_שלנו. עדיף. זה_גם_ככה_הכי_רחוק_שיכלת_להגיע.

אורון הסתובב אליה. הוא לא רצה לחשוב יותר על הזקן. עדיף היה לחשוב שהוא זוכה לדפוק כוסית מיוחמת בלי קונדום ובלי אחריות. בתנועות עמוקות ואיטיות, הוא הכניס והוציא ממנה את הזין, כל פעם עד הסוף, טועם לאורך כל 20 הסנטימטרים שלו את המליחות שלה. כשהוא הרגיש את התחושה הזו, כמו רגע לפני שחייבים להשתין, הוא אחז בכתפיה בכוח, מושך אותה אליו, שופך הכי עמוק שאפשר.

רק אחרי שהוא גמר הוא שם לב לדמעות.

תתלבש ותצא מפה.

זו היתה הפעם הראשונה שבחורה מגרשת אותו ישר אחרי. כנראה שכשיש לך אקדח אתה לא חייב להיות נחמד. הוא התלבש במהרה, ובעודו מתקדם אל היציאה השתדל להיות רחוק ככל האפשר מהזקן. כשסגר את הדלת, הספיק לשמוע אותה אומרת:

יהודה, אני אוהבת אותך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה