יום שישי, 26 ביוני 2015

קונטרול 69

אני יושב בהר סיני על כוסית של טובי ובא לי לצרוח. הפעם האחרונה שהייתי פה היתה לפני חצי שנה, ואני באמת לא מבין למה אני כאן שוב. הרי המקום הזה כבר איזה שנה לא מה שהוא היה. הכל בגלל החרא הזה, קונטרול 69.

מהבירורים שלי, החומר הזה התחיל להופיע לראשונה בפיצוציות בתל אביב לפני איזה שנה. זה שווק בתור "הסם שישפר את חיי המין שלך". בדרך כלל חרא כזה נשאר בשוליים, אבל לחבר'ה האלו היתה אסטרטגיה שונה, הם שיווקו לנשים.

רוב סמי הפיצוציות מנסים לשווק באופן מובהק לגברים. אתם בטח באים לתקן אותי עכשיו ל"משווקים לערסים", נכון? אז צר לי להגיד לכם, אבל בסופו של דבר רוב הגברים הם ערסים. רק בהיפסטריאדה אנחנו מנסים להיראת sissies נשיים ועדינים כי זו האופנה, אנחנו ה-dandies של המאה ה-21. בכל מקרה, סמי פיצוציות תמיד באים באריזות צבעוניות נורא, עם איזה פונט שהוא כנראה קרוב משפחה של gutman yad bold. החרא הזה פרימיטיבי, צעקני, לא מושך.

קונטרול 69 היה משהו אחר. העטיפה של קונטרול 69 היתה בצבעי פסטל ורודים (ל-girly girls) וצהובים (ל-tomboys שרוצות להרגיש מיוחדות). על השקית היה כתוב קונטרול 69 בפונט עם משקל דק ואף שמץ ל-italic. כל העיצוב הזה נראה כמו הבן הממזר של ג׳ימייל ודורקס. החומר עצמו לא הגיע בטבק, אלא בכדורים קטנים ולבנים, כמו גלולות למניעת הריון.

רק זה אמור היה להעלות חשד, אבל אף אחד מאיתנו לא חשב על זה. אחרי הכל, מי מתעניין עד כדי כך בסמי פיצוציות? הענין האמיתי בקונטרול 69 לא היה העיצוב שלו, אלא מה שהוא עשה. קונטרול 69 לא גרם להרפיית שרירים כמו פופרס או להתרגשות של MD, קונטרול 69 היה משהו אחר לגמרי. איזה חודש אחרי שהחרא הזה הגיע לפיצוציות התחילו להופיע השמועות ברשת. איכשהו, למרות שלקחו אותו רק נשים, קונטרול 69 גרם למקרי אימפוטנציה אצל גברים. למרות זאת, לא היה נראה שנשים מתרחקות ממנו, אלא להיפך.

כעבור שלושה חודשים כבר מכרו את זה בפאבים. לא רשמית כמובן, אבל אם בחורה היתה ניגשת לברמן ומבקשת קונטרול 69, הוא מיד היה מוציא שקית ומעביר לה מול כולם. אחר כך ביררתי ומסתבר שהיה בלגן סביב זה בכנסת. רצו להוציא את זה מחוץ לחוק, כמו נייס גאי ומבסוטון וכל שאר החרא, אבל בגלל המיתוג ה"נשי", כל התרנגולות בכנסת עמדו על הרגליים. מירב מיכאלי ומיכל רוזין מיהרו לכתוב קיטורים בפייסבוק על איך הן "לא יעמדו מנגד כששוללים מנשים את הזכות על גופן", וסתיו שפיר עשתה נאום מלא בצעקות והתבכיינות, כמו תמיד, אשר בסופו היא בלעה גלולת קונטרול 69 מול כל המליאה.

בזמן הזה גם לי כבר יצא להיפגע כמה פעמים. כמעט כל בחורה שיצא לי להכיר בתקופה ההיא לקחה את החרא הזה, וכל פעם שהיינו מגיעים למיטה הייתי מאבד זיקפה או גומר תוך דקה. הבחורה היחידה שיכלתי לשכב איתה היתה ידידה שלי אפרת, אבל זה היה רק פעם בכמה חודשים. חברים שלי דיווחו על מצב דומה. מלהתחרות בלשלוח רמיזות כאילו נונשלנטיות על בחורות שזיינו, עברנו ללקטר אחד לשני על איך אנחנו לא מצליחים לזיין. זה הזכיר לי יותר מדי את גיל 16 בתיכון בנתניה, כשהיינו יושבים כל החבר'ה של מגמת פיזיקה, ומקטרים על כמה אנחנו בודדים.

כל תל אביב השתנתה בגלל החרא הזה. חיפוש מתמיד אחרי מין היה הדלק של כל כך הרבה סצינות... הסטנדאפ למשל הפסיק לגמרי, אחרי הכל, הסיבה היחידה שהם עשו את זה מלכתחילה היתה בשביל לשווק את האוטיזם שלהם לנערות בנות 20 מבולבלות מקרית אונו בתור סקסאפיל. עכשיו כשהנערות האלו עשו קונטרול 69 כי זה נחשב למגניב, הן היו טריטוריה מבוצרת, כוס נעול. ההר סיני התחיל להתרוקן. בעוד שפעם כל ההיפסטריאדה היתה שם, עכשיו היו שם רק לוזרים שלא מצאו משהו יותר טוב לעשות עם הזמן שלהם, וגברים ממש חתיכים שהיו מושא להערצה. חשבתי שאולי הם היו מומחים מספיק בסקס בשביל להתנגד לקונטרול 69, אבל לא הכרתי אף אחד מהם מספיק בשביל לשאול איך. גם באינטרנט היו כל מיני טענות על איך אפשר להביס את קונטרול 69, אף אחת מהן לא עבדה לי. צפון אלנבי הפך ליותר מסוכן, הבת-ימים עדין המשיכו להגיע למועדונים, אבל רובם לא זיינו, הם היו חייבים לפרוק איכשהו... גם כל האופנה הזו של מסיבות בית הפסיקה בבום, הרי בשביל מה לטרוח להיפגש בלי לעשות כלום, עם אנשים שאתה לא מכיר, אם לא בשביל למצוא זיון.

הייתי הולך ברחוב מלא כעס, על הבן זונה שהמציא את הסם הזה, על כל הגברים שמבוגרים ממני בעשר שנים וכבר הספיקו לזיין מלא ולא היו צריכים להתמודד עם מגיפת אימפוטנציה, על כל הנשים שלוקחות אותו. דמיינתי אותם מחייכות מולי כשאני לא מעמיד אותו, מאוננות ברשת מול אתרי פורנו שמוקדשים לגברים עם זין קטן ורכרוכי, יונקות את ההשפלה שלהם. סקס תמיד היה בשביל נשים יותר ממשהו פיזי אחרי הכל, אולי עמוק בפנים כל אישה רצתה להיות מלכת סאדו? משפילת גברים? חלום בלתי מושג?

כמו שבטח שמתם לב, אני לא יוצא פה רגיש במיוחד. אחד מהדברים שהשתנו בי היה שהבנתי כמה פעמים חירטטתי על סיום הכיבוש או על שוויון מגדרי או על איזה שקר כלשהו, אבל בפועל רק קיוויתי להיכנס לתחתונים של מישהי. אפילו לא הבנתי שזה מה שאני עושה, עד שהגעתי למצב שאני לא יכול לזיין. רק במצב הזה אתה שם לב כמה מההתנהגות שלך נובעת מחרמנות. למי איכפת מהכיבוש? למי איכפת מלייקים? למי איכפת מלהקשיב להן בכלל? הדבר החיובי היחיד שיצא לי מהסיפור הזה הוא שהתפנה לי מלא זמן. עכשיו כשהייתי חוזר מהעבודה לא הייתי ישר מחפש אירוע ללכת אליו או מישהי לפלרטט איתה בצ׳ט, הייתי יושב וממשיך לקרוא את יוליסס של ג׳יימס ג׳ויס. תמיד אמרו שזו יצירה מעולה וקשה לקריאה, עכשיו היה לי זמן לנסות.

הייתי ביובש מוחלט חוץ מהסקס עם אפרת, שהיה נחמד, אבל לא מספיק. היא היתה ידידה טובה שלי כבר שנים והסקס בינינו הרגיש לי יותר מדי כמו סקס בין אח ואחות. היה חסר לי המתח של להפשיט מישהי בפעם הראשונה, של לא לדעת איך ירגיש לגעת בה, של ההיסוס הקל הזה שלה לפני שהיא נותנת לי לחדור אליה. בביקור האחרון שלי אצל אפרת, אחרי שגמרנו להזדיין ושכבנו ערומים במיטה שלה על ג׳וינט, ראיתי פתאום על הרצפה קופסה של "קונטרול 69".

כבר התחלתי לדאוג, שאלתי אותה אם זה פעם ראשונה שהיא לקחה את זה. התשובה שלה הפתיעה אותי, היא אמרה שהיא לוקחת את זה מאז שהחומר הזה התחיל להופיע. לא ידעתי איך להגיב, אני ואפרת לא דיברנו ישירות על סקס. כשרק התחלנו לשכב היו לנו קצת סרטים של קינאה וביטחון עצמי, אז היתה לנו הסכמה שבשתיקה לעזוב את הנושאים האלו. אבל הפעם הייתי סקרן מדי, שאלתי אותה למה היא לוקחת את זה. היא טענה שזה משפר את חיי המין שלה. אמרתי לה שאני לא מצליח להבין איך, כי זה גורם לגברים להיות אימפוטנטים בדרך כלל. בשלב הזה, הזיעה על המצח שלי וההתרגשות בקול שלי העידו על מה שלא רציתי לומר במפורש, שגם אני הייתי אחד מהגברים האלו.

לקח לי זמן לעכל את ההסבר שלה. אתה מכיר את זה שאתה שוכב עם מישהי, ואחרי הסקס אתה מתנשף ומרוצה, והיא פשוט שוכבת שם? אתה שואל אותה איך היה, והיא אומרת "היה טוב", ונראה לך שהיא משקרת, אבל אין לך זין לשאול כי כרגע גמרת? זוכר את הבחורה ההיא ששכבה איתך כי היא רצתה לשכב עם גבר מבוגר ממנה שנראה לה מגניב? את הבחורה שהיתה מאוהבת בך וקיוותה שהכוס שלה יגרום לך להתאהב בה בחזרה? את ההיא שבהתחלה לא רצתה אבל אחרי שנגעת בה נכון השתכנעה? מה שהיה משותף לכולם, גם אם לא רצית להודות בזה, הוא שהן לא רצו אותך, שהן שכבו איתך מלחץ. מסתבר שאת הלחץ הזה היתה דרך פשוטה לזהות מבחינה כימיה. מה שקונטרול 69 עשה, איכשהו, היה לייצר תגובה כימית ללחץ הזה. התגובה הזו שינתה את הזיעה של נשים שלקחו קונטרול 69, גרמו לה להכיל איזשהם חומרים שגרמו לאימפוטנציה זמנית אצל גברים. קונטרול 69 אכן שיפר את חיי המין של נשים, הוא מנע מהן סקס גרוע, הוא נתן להן את היכולת להגיד "לא", בצורה שלא איפשרה ללחוץ עליהן. בדרך הוא דפק את חיי המין שלי ושל עוד מלא אחרים. אחרי הכל, בממוצע, גברים באמת רוצים יותר.

אחרי שאפרת הסבירה לי לא רציתי לדבר על זה יותר. הרגשתי נבוך ומדוכא, אז המשכנו לעשן תוך כדי שאנחנו מרכלים על אושיות רשת. כמובן שבגלל קונטרול 69 היה הרבה פחות סקס לרכל עליו, אבל בוגדנות, שיימינג, והטרדות מיניות המשיכו כרגיל. באיזשהו שלב התחלתי למזמז את אפרת אבל לא הצלחתי להעמיד אותו. הלכתי משם ואמרתי לה "להתראות", אבל ידעתי שלא נתראה יותר.

אז עכשיו אני מוצא את עצמי יושב בהר סיני, כנראה מכוח האינרציה, ותוהה מה יהיה. אם לא תהיה דרך לנטרל את קונטרול 69, כנראה שנצטרך למלא את החיים שלנו במשהו אחר מלבד מין. אומרים שבעבר גברים היו מתחרים ביניהם בציד או בספורט, ואצל הדתיים מתחרים בתלמוד תורה. אולי גם אנחנו נחזור אחורה לתקופה הזו, אחרי הכל, רטרו תמיד מופיע, בין אם זה הכיפות הסרוגות שהולכות ונהיות אופנתיות פה, ובין אם זה האופנה המוזרה של "neo monarchism" ב silicon valley. ידעתם שמנכ"ל פייפאל מאמין שצריך לעשות undo למהפכה הצרפתית?

יש דבר אחד שאני בטוח בו אבל. מי שזה לא יהיה שעיצב את הגלולה הזו, אם הוא חושב שזה איכשהו יעזור לעשות שיוויון בין גברים לנשים, הוא חי בסרט. הזכרונות שלי ושל בני הדור שלי של איך זה לזיין בת 18 שתויה שהגיעה לראשונה לקורדרוי, של איך זה לגמור לפמיניסטית הפוליאמורית בפנים למרות שהיא אמרה שהיא לא אוהבת, הזכרונות האלו לא יעלמו. הזכרונות האלו יחמיצו עם השנים, ויזרעו מחדש את הזרעים העתיקים של הפחד מנשיות. הזכרונות האלו יעברו ויתעוותו מדור לדור, דרך פורנו, דרך מעשיות קלאסיות, דרך הבעות פנים חמוצות שאבות ינחילו לבנים שלהם כשאישה יפה עוברת ברחוב. אם קונטרול 69 הוא הכרזת מלחמה, המין הגברי ישיב אש.

אפילוג


- אז יבגני, מה קורה? עברו כבר שבועיים מאז שנתנו לך לנתח את הדגימות האלו, מצאת משהו?
- מצאתי שני דברים. דבר ראשון, אני חושב שהצלחתי להבין חלק מתהליך הפעולה של החומר הזה. בגדול מדובר בתעורבת של כמה רכיבים שונים. אחד מהרכיבים האלו מגיב באופן חזק לאדרלנין.
- טוב, ו?
- הרכיב השני יוצר איזשהי אינטראקציה עם דופמין. בגדול נראה שהתפקיד העיקרי שלו הוא לנטרל את הרכיב הראשון.
- אז בעצם מה שאתה אומר זה שאדרנלין הוא הטריגר ודופמין הוא האנטידוט?
- כן, בדיוק.
- אוקיי, והרכיב הראשון הוא זה שגורם לתגובה הכימית שמובילה לזיעה? הצלחת לנתח מה בדיוק קורה לזיעה?
- לא לגמרי, אבל נראה שההרכב של הזיעה משתנה בצורה שגורמת לעלייה בלחץ הדם אצל מי שמריח אותה.
- מעניין, אז בעצם השמועות על בעיות תפקוד מיני והלחץ סביבם הגיעו בהיפוך סיבה ותוצאה. הכדור הזה קודם כל גורם ללחץ אצל מי שנחשף לזיעה, והלחץ מוביל לפגיעה בתיפקוד המיני.
- בדיוק.
- אוקיי, וזהו, זה כל מה שגילית?
- האמת שיש עוד דבר אחד, אבל זה קצת... מוזר להסביר את זה.
- נו?
- טוב, יש משהו מוזר באיך שהגלולה הזו נראית.
- מה?
- משהו במשטח שלה, כמו כל אובייקט שנראה חלק בעין בלתי מזויינת, מקרוב רואים שיש בו שקעים.
- אוקיי, וזה מעניין כי?
- יש תבנית מסוימת שחוזרת על עצמה בשקעים בגלולות.
- אני חושב שאתה מחפש דברים איפה שאין.
- אני אומר לך, זה ממש מוזר, קשה לי להאמין שדבר כזה קרה במקריות.
- יבגני, אני חושב שכדאי שתנוח קצת.
- בסדר, אבל... הכנתי הדפס של התבנית שחוזרת על עצמה בשקעים בגלולות, יהיה איכפת לך להעביר את זה הלאה?

|OO|||| ||O|||O ||OO|O| |OOOOO  ||OOO|O ||O|OO| ||O|||| ||OOO|| ||O|OOO ||OO|O|
||O||O| |||OO|| ||O|OO| |||O|OO |||OO|O ||||OO| |OOOOO  |OOOO|O |||OO|| ||OOO||
|OOOOO  ||O|OO| |||OO|| |OOOOO  |||O||| ||O|||| |||OO|O |||O|OO ||O|OOO |OOOOO
||O||O| ||O|||| |||OO|O ||OO|O| |OOOOO  |||O|OO ||O|||| |OOOOO  |||O|OO ||O|OOO
||OO|O| |OOOOO  ||OO||O ||OO|O| ||O||O| ||O|OO| ||O|||O ||O|OO| |||OO|| |||O|OO
|OOOOO  |||OO|O ||OO|O| |||O||O ||O|||| ||O||OO |||O|O| |||O|OO ||O|OO| ||O||||
||O|||O |OOOOO  |||O|OO ||O|OOO ||OOOO| ||O|||O |OOOOO  ||OOOO| ||O||OO ||O||OO
|OOOOO  ||OO||| ||OO|O| ||O|||O ||OO|OO ||OO|O| |||OO|O |OOOOO  |||OO|| |||O|OO
|||O|O| ||OO|OO ||O|OO| ||OO|O| |||OO|| |OOOOO  |O|OOOO ||O|OOO ||OO|OO |||OO||
|OOOOO  ||OOO|| ||O|||| ||O||O| ||OOO|O ||O|OO| ||O|||O ||OO|O| ||OO|OO

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה